Friday, June 8, 2012

Makan taknak, nak makan. eh?

Hai hello, harini 8 jun. lapan hari dah kita berada di bulan jun. aiceh. bulan depan puasa and ogos raya. ihiks. entry kali ni nak berkongsi masalah. masalah apakah? masalah taknak makan, ye taknak makan. makan apakah? makan nasi or lebih senang heavy food. ayoyoyo. gue tak tau la gue sedang menghadapi simtom ini atau tidak. sejak 2 3 bulan ni gue tidak boleh telan nasi atau mee atau kuew tiow atau seangkatannya. bukan la tak boleh telan langsung, makan dua tiga suap okay dah tolak pinggan. mula mula ingat takdo selera la kan. tapi menjadi jadi pulak masalah ni. sampai mama kata 'kak, makan kak makan'. you olss bayangkan breakfast roti, then bila lunch ada nasi tak makan, tak terasa pun :( haih pernah la dengar jugak memang ada masalah gini, masalah kennot telan nasi. but tak sure and tak ingat exactly nama penyakit tu. hukhuk and sekarang saya hanya menelan fastfood, bila tak telan nasi ni risau jugak. bagi burger can habis weyy, benda merepek laju je telan. tapi seminggu tu gue akan ambik nasi jugak even 2 3 suap :) nak cakap pasar berat, yes turun siket. siket je la pun tak mendadak pun. nak kata stress, melampau la hari hari stress *baik terjun bangunan je* hoho ouh penyakit gastrik yang ku hadapi dari umur 7 tahun alhamdullilah tak lah teruk sangat bila tak ambik nasi, under control and can senyum time kena. ihiks so apakah masalahku ni???? :(

No comments:

Post a Comment